Oghje videremu cumu fà fantasmi di carta per Halloween, cù solu dui passi utteneremu un effettu sorprendente postu chì creeremu trè dimensioni in una sola foglia.
Materiali necessarii per fà i fantasmi di carta:
Per fà sti fantasmi ùn averemu solu bisognu:
- Un fogliu Dimensione A4 in biancu. (Pudete ancu aduprà cartone, è se vulete più grande pò esse in taglia Din A3).
- Un matita, per marcà u disegnu duve duveremu taglià.
- Forbici.
- Un marcatore neru.
- Linea di pesca o trasparente.
- Nastro di carpinteru o zelu.
Prucessu:
U prucessu per fà u fantasma di carta ùn puderia micca esse più faciule:
- Disegnemu una spirale cum'è una lumaca. (Pudete fighjà a foto).
- Taglieremu da a linea marcata.
- Disegnemu una faccia mostruosa è pittemu cù u marcatore. Se vulete ispirazione: pudete vede parechji disegni di visi AQUÍ Vi cunsigliu di pinghje a faccia da i dui lati di u fogliu, cusì si pò vede bè da tutti i costi.
- Pusemu u filu è appesi à u tettu.
Cumu pudete vede, Hè un mistieru assai faciule da fà cù i zitelli. Da quì à pocu femu quattru è lasciemu chì a nostra imaginazione vola ghjucendu cun elli.
In l'imaghjina pudete vede cumu stanu appesi à u tettu. Avendu parechji è di dimensioni diverse creemu una cumpusizione assai divertente. È pudemu decurà ogni angulu di a casa per a festa di Hallowen chì s'avvicina.
Speru chì ti sia piaciutu questu artigianatu faciule, chì u mettite in pratica cù i zitelli è sapete dighjà chì pudete sparte lu, cum'è l'icone in cima è cummentà, chì simu felici di risponde à e vostre dumande. Ci vedemu à u prossimu DIY di Halloween.
Sianu the first to comment