Index
Prufittate di fà questi divertenti Conigli di Pasqua. Sò fatti cù qualchi cartone biancu o porexpan cups, induve l'avemu decoratu cù gomma eva in culori divertenti è avemu datu a forma di Rabbits. Hè una idea assai divertente per fà cù i zitelli, pudemu ancu chjappà cù ova di cioccolatu diliziosu. Ose?
I materiali chì sò stati utilizati per i 2 Conigli di Pasqua:
- 2 bicchieri bianchi, ponu esse fatti di cartone o porexpan.
- Schiuma d'eva rosa.
- Gomma eva blu.
- Marcatore rosa scuru.
- Marcatore blu scuru.
- 2 pom poms per u nasu.
- 4 ochji di plastica decorativi.
- 1 marcatore neru punta fine.
- Matita.
- Forbici.
- Silicone caldu è a so pistola.
- Ripienu di paglia da mette in u vetru.
- Uova di Pasqua di cioccolatu.
Pudete vede stu mistieru passu à passu in u video seguente:
Primu passu:
In u nostru gomma eva rosa o blu, tiramu unu di i pedi di cunigliu a manu libera. L'avemu tagliatu. Cù sta parte tagliata, l'avemu postu di novu cum'è un mudellu nantu à a gomma eva è avemu da disegnà u so contornu per fà tutte e gammi chì avemu bisognu di a stessa dimensione. Tagliamu dui gammi rosa è dui blu.
Sicunna passu:
In u gomma eva avemu ancu disegnà unu di i orecchie di coniglietta a mano libera. L'avemu tagliatu. Cù sta parte tagliata, l'avemu postu di novu cum'è un mudellu nantu à a gomma eva è avemu da disegnà u so contornu per fà tutte l'arechje chì avemu bisognu di a stessa dimensione. Tagliamu duie orecchie rosa è dui blu.
Terzu passu:
In i gammi chì avemu tagliatu, pittureremu e impronte. Culoreremu a gomma eva rosa cù un marcatore rosa scuru. In u gomma eva turchinu l'avemu culuritu blu scuru. Ancu pinghjeremu l'internu di l'arechje tagliate.
Quartu passu:
Cù silicone caldu ci mettemu l'arechje in a parti interna è suprana di u vetru. Ancu incollaremu u pompon cum'è un nasu è ochji plastichi. Cù u marcatore neru à punta fina Dissegneremu i baffi è a bocca.
Quintu passu:
Catturemu i gammi è cù u silicone caldu l'incollaremu à u fondu di u vetru. Tagliaremu a parte chì resta da a gomma eva.
Passu Sei:
Infine mettemu i filamenti di paglia è mette l'ova di cicculata.
Sianu the first to comment