Balang vintaj untuk menghias

Balang vintaj untuk menghias

Kami sangat suka membuat kraf jenis ini. Untuk ini kami telah memilih dua balang kaca dengan saiz yang berbeza dan kami telah menghiasnya dengan gaya vintaj. Untuk ini kami telah melukisnya dengan cat semburan dan kemudian kami telah menambahkan beberapa perincian dengan pen marker. Anda akan menyukai hasilnya!

Bahan yang telah saya gunakan untuk kaktus:

  • Balang kaca besar untuk dikitar semula
  • Cat semburan hitam.
  • Cat semburan berwarna tembaga.
  • Pena penanda putih.
  • Penanda penanda emas.
  • Tali hiasan dalam dua warna atau tekstur yang berbeza.
  • Sekeping kad putih untuk dibuat label.
  • Sarung tangan lateks.
  • Kertas majalah atau surat khabar.
  • Kertas percetakan pelekat.
  • Kertas tekap.
  • Folio untuk mencetak nama.
  • Pen.
  • Lapisan kapas yang direndam dalam alkohol.

Anda dapat melihat kerajinan ini selangkah demi selangkah dalam video berikut:

Langkah pertama:

Salah satu kapal yang kami cat semburan cat hitam. Saya telah meletakkan majalah atau surat khabar di atas meja dan saya meletakkan sarung tangan di tangan saya di mana saya akan memegang botol itu. Dengan tangan lain saya telah mengecat perahu. Kami meletakkannya tegak di atas meja dan membiarkannya kering.

Balang vintaj untuk menghias

Langkah kedua:

Kami meletakkan penutupnya di atas kertas dan juga semburkan dengan semburan berwarna tembaga di atasnya. Kami membiarkannya kering dan jika perlu, kami memberikan lapisan cat yang lain.

Balang vintaj untuk menghias

Langkah ketiga:

Kami mencetak di atas kertas perkataan atau nama dengan bentuk vintaj untuk dapat mengesannya di atas kapal. Kami meletakkan jejak antara kapal dan kertas dan kami menggariskan nama dengan pen sehingga ia dapat dikesan.

Balang vintaj untuk menghias

Langkah keempat:

Dengan penanda putih menandakan kita membaca perkataan dan mengisi atau kami melukis huruf dalam. Perkataan tersebut mesti disemak dengan penanda beberapa kali sehingga dapat ditentukan dengan baik.

Langkah kelima:

Kami memotong label dan dengan pukulan lubang kita membuat lubang untuk menggantungnya. Dengan alat pemotong mati yang lain, kita dapat membuat gambar hati. Kami mengambil satu tali hiasan Kami menghiasi mulut balang, kami akan meletakkan tali serendah mungkin sehingga penutupnya boleh diletakkan kemudian. Jangan lupa letakkan label antara rentetan dan selesaikan dengan membuat beberapa simpulan dan membuat gelung.

Langkah Keenam:

Kami mencetak bentuk hati pada kepingan pelekat. Kami memotongnya dan merekatkannya hati di dalam kapal. Kami meletakkan periuk di atas surat khabar dan dengan sarung tangan. Kami melukis semuanya dengan semburan hitam tanpa meninggalkan sudut yang tidak dicat. Kami meletakkan periuk tegak dan biarkan kering.

Langkah ketujuh:

Apabila sudah kering kita boleh mengeluarkan pelekatnya. Sekiranya kita mempunyai jejak gam, kita akan membuangnya dengan kapas diresapi dengan alkohol.

Langkah kelapan:

Kami melukis atau kita menghias dengan titik tepi hati. Kami akan melakukannya dengan pen marker berwarna emas. Kami mengambil tali dan kami juga akan mengikatnya beberapa kali di sekitar mulut balang. Kami menyelesaikan dengan membuat simpulan dan busur yang bagus.


Tinggalkan komen anda

Alamat email anda tidak akan disiarkan. Ruangan yang diperlukan ditanda dengan *

*

*

  1. Bertanggungjawab atas data: Miguel Ángel Gatón
  2. Tujuan data: Mengendalikan SPAM, pengurusan komen.
  3. Perundangan: Persetujuan anda
  4. Komunikasi data: Data tidak akan disampaikan kepada pihak ketiga kecuali dengan kewajiban hukum.
  5. Penyimpanan data: Pangkalan data yang dihoskan oleh Occentus Networks (EU)
  6. Hak: Pada bila-bila masa anda boleh menghadkan, memulihkan dan menghapus maklumat anda.