Simu in stagione per preparà e nostre terrazze è hè sempre bè di dalli un toccu decorativu per qualchì angulu è sì hè ancu aromaticu, assai megliu, Oghje vi portu un artigianatu assai faciule chì in più di riutilizà averemu un bellu elementu decorativu: andemu à vede cumu fà un candileru aromaticu chì senza dubbitu ùn vi lasciarà micca indiferente.
Materiali:
- Aranci
- Cullera.
- Chiodi di garòfalu aromaticu.
- Candele
Prucessu:
Cù questi materiali simplici avemu da fà u nostru portacandele, allora andemu passu à passu:
- A prima cosa chì avemu da fà hè di taglià l'aranciu à a mità, sprime u so suchju è beie u suchju, gg. Cù un cucchiaiu caccemu a polpa di l'aranciu, Cum'è a videte, hè assai faciule, perchè quella seconda pelle esce subitu.
- Lavemu i pezzi chì avemu da aduprà, in u mo casu aghju pigliatu trè metà.
- Next stamu inchjudendu sta spezia aromatica in u contornu di a buccia d'aranciuSe vedi chì hè assai duru, pudete aiutà sè stessu cù a punta di un cultellu inchiodendu finu à chì un picculu foru sia fattu, è inseriremu u chiodu attraversu.
- Pudete fà una linea, duie o alternative chì cum'è ti piace u più.
- Lascendu e teste à l'esternu è e punte à l'internu.
- Puderemu e candele in a buccia d'aranciu, lasciandeci una suppera cù un aspettu rusticu.
Avemu solu u metti à u locu desideratu....
Accende e candele Y ....
Prufittateli, ùn pudete micca imaginà l'aromu.
Spergu chì ti sia piaciuta, da quì vi invitu à fà li È mi dicerete, hè ancu un mistieru assai faciule da fà cù i zitelli. Pudete piace è sparte nantu à e vostre rete suciale è sè avete qualchì quistione duvete solu lascià lu in cumenti, Seraghju felice d'aiutavvi. Ci vedemu in u prossimu mestieru.
Sianu the first to comment